Totaal aantal pageviews

zondag 27 februari 2011

Het einde


Toen ik de deur achter mij dicht deed en het reisbureau verliet na mijn 2 weken stage die ik hier gevolgd heb voelde ik mij opgelucht maar niet zo blij. Ik voelde me opgelucht omdat ik de 2 weken goed heb doorstaan, ze waren zeer tevreden van mij maar langs de andere kant was ik niet zo blij omdat ik een zeer leuke stageplaats en mijn collega’s moest achterlaten. Ik ben ook wel blij dat ik nu terug naar school moet gaan want dan ben ik vroeger thuis en hoef ik op woensdag niet tot 18uur te werken. Ik kon dus niet beter wensen dan deze stageplaats, alhoewel zie ik mij niet in mijn verdere toekomst werken in een reisbureau achter een bureau, ik wil meer variatie hebben op het werk, niet steeds hetzelfde te hoeven doen. Liever zou ik evenementen gaan organiseren. Het is steeds een nieuwe uitdaging die je moet aangaan en daar zit dan wat variatie in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten